כדי לגדול נכון צריך לדעת מה לשאול
לקראת שנת הכספים הבאה, זה הזמן לחשוב על היעדים החדשים ועל הצמיחה של העסק. גדילה של עסק היא דבר מבורך ורצוי, אבל היא גם סיכון
לקראת שנת הכספים הבאה, זה הזמן לחשוב על היעדים החדשים ועל הצמיחה של העסק. גדילה של עסק היא דבר מבורך ורצוי, אבל היא גם סיכון
בע"ה איפה הם? איפה הם נמצאים, הלקוחות הטובים שלי? ואיך אני יכול להגיע אליהם? זו שאלה שמטרידה המון בעלי עסקים. רק בשבוע שעבר ישבתי עם
בע"ה היום אני רוצה לשתף אתכם במשהו שמעסיק הרבה מאד בעלי עסקים – התמחור. נזכרתי בפגישה עם לקוחה שהיומן שלה היה מלא לא מעט זמן קדימה.
בע"ה אם רק היה לנו כלי כזה, שמאפשר להתקדם הרבה יותר… אם רק היה לנו כלי כזה, שמוריד עומס, שממקד, שעוזר להתקדם גם בפרויקטים המסובכים
בע"ה אתמול ישבתי עם בעל עסק שרצה לדעת את המספרים האמיתיים בעסק שלו. "תכל'ס, כמה נשאר לי ביד בסוף החודש?" הוא שאל. "אבל זה מסובך",
בע"ה חזרנו מפסח ואנחנו מתחילים מחדש את השגרה. מצד אחד, יש לנו כמעט חצי שנה של עבודה עד החגים הבאים. אבל מצד שני… הקיץ הזה,
בע"ה אתמול ישבתי עם לקוח שהתלבט אם להעלות מחירים ללקוחות ותיקים. למה? כי היקף העבודה שלהם גדל משמעותית, אבל המחיר נשאר אותו מחיר. זו לא
בע"ה השבוע ישבתי עם לקוח עבר שלי לקוח שסיים תהליך ונשארה לו עוד פגישה אחת הוא ביקש לקיים אותה אחרי כמה חודשים "כדי לראות אם
בע"ה אתמול ישבתי עם מנהל מתוסכל. הוא הרגיש שהעסק פשוט "לא נוסע". העובדים לא מבצעים משימות בזמן. הם מסיימים רק חצי מהמטלות. הם לא מגיעים
בע"ה יש נושא אחד שתמיד מעלה התלבטויות קשות אצל בעלי עסקים. והוא נושא העובדים. איך מתנהלים כשיש לנו עובד שהוא מצוין מזווית אחת? אבל בעייתי
בע"ה השבוע נתקלתי בכתבה מעניינת על האחים אמיר. הם רכשו את השליטה בשופרסל לפני שנה. והתוצאות? מדהימות. הם יותר מהכפילו את הרווח הנקי! מ-312 מיליון
אם עוד לא קראתם את המדריך המעולה "כל לקוח מביא לקוח",
או אם קראתם מזמן ואתם רוצים להיזכר – מוזמנים לקבל אותו.
במדריך תלמדו כיצד להביא את הלקוחות הטובים ביותר,
בדרך הקלה ביותר, באמצעות פעולות פשוטות לביצוע.
מלאI את הפרטים
ותקבלו גישה מיידית למדריך!