3 טעויות נפוצות בהקמת מיזם חדש – ואיך להמנע מהן
בע"ה אתמול קרה משהו מעניין. שלושה בעלי עסקים פנו אליי, כל אחד עם מיזם בשלב אחר של התפתחות. המשותף לכולם? המיזם עדיין בחיתולים, עדיין לא
בע"ה אתמול קרה משהו מעניין. שלושה בעלי עסקים פנו אליי, כל אחד עם מיזם בשלב אחר של התפתחות. המשותף לכולם? המיזם עדיין בחיתולים, עדיין לא
בע"ה השבוע שלחתי לכם שאלה – מה קשה לכם בשיווק. קיבלתי עשרות רבות של תשובות. וב"ה – כל אחד ואחת קיבלו מענה אישי, עד מקום
בע"ה השבוע שאלתי אתכם: "מה הכי קשה לכם בשיווק?" אחת התשובות שחזרה שוב ושוב בוריאציות שונות היתה: "קשה לי להתמיד." זה גרם לי לחשוב –
בע"ה "אני לא יודע מה לעשות," אמר לי אתמול בעל עסק, כמעט בוכה. "אני מנסה כבר חודש לשחזר את כל המספרים של העסק, ו פשוט
בע"ה "השיווק לא עובד לי…" כמה פעמים אמרת את המשפט הזה לעצמך? אבל רגע – מה בדיוק לא עובד? השיווק הוא כמו צינור עם כמה
בע"ה קיבלתי אתמול מייל מבעל עסק שמתמודד עם השיווק. "התחום שלי הוא דיסקרטי," הוא כתב, "אז קשה לקבל המלצות. ניסיתי כל מיני דרכים לשווק, אבל
בע"ה אתמול שאל אותי יועץ שעובד עם הרבה לקוחות: תגיד, איך אתה עוזר ללקוחות שלך לקבל החלטות כמו: כמה לשלם לאיש מכירות? באיזה מחיר למכור
בע"ה חבר סיפר לי על תקופה שעבד במאפייה. הוא למד שם משהו מעניין מבעל הבית: כשהוא היה אומר ללקוח "זה במילוי שוקולד וזה במילוי אגוזים"
בע"ה "אין לי מספיק כסף להתקדם…" כמה פעמים שמעתם או אמרתם את המשפט הזה? זה נשמע הגיוני, נכון? אבל האמת היא קצת שונה. אתמול ישבתי
בע"ה בשבוע שעבר קרה משהו מיוחד בפגישת יעוץ. הלקוח שלי התלבט בין כמה כיוונים שיווקיים אפשריים לעסק שלו. כולם נראו טובים על הנייר. אבל אז,
אם עוד לא קראתם את המדריך המעולה "כל לקוח מביא לקוח",
או אם קראתם מזמן ואתם רוצים להיזכר – מוזמנים לקבל אותו.
במדריך תלמדו כיצד להביא את הלקוחות הטובים ביותר,
בדרך הקלה ביותר, באמצעות פעולות פשוטות לביצוע.
מלאI את הפרטים
ותקבלו גישה מיידית למדריך!