לארנק ולנשמה – התפרסם בעלון קרוב אליך בשבת פרשת בהעלותך, ח' סיוון תשע"ד
לפני כמה שבועות פנה אלי יהודי נחמד, שהשתתף באחד מימי העיון שערכתי לבעלי עסקים. מתברר שהוא חבר היום בצוות של עלון מאד מוצלח לבתי כנסת,
לפני כמה שבועות פנה אלי יהודי נחמד, שהשתתף באחד מימי העיון שערכתי לבעלי עסקים. מתברר שהוא חבר היום בצוות של עלון מאד מוצלח לבתי כנסת,
מה עושה את ההבדל בין עסק מצליח לעסק לא מצליח? לשאלה הזו יש הרבה תשובות. כל אחד מסתכל מזווית אחרת ועונה. ובכל זאת, יש שתי תשובות שאפשר
במשפט הבא נתקלתי בשיחת משוב שערכתי עם ארגון שאני עובד איתו. "העבודה מצוינת. מתקדמים. שמחים מאד שלקחנו אותך". נהדר, אני חושב לעצמי, אבל בכל זאת,
בע"ה לכבוד פסח המתקרב, נזכרתי בוובינר שערכתי לקראת פסח שעבר – איך לנצל את ערב פסח לטובת המשך קידום העסק שלך, גם אם העסק שלך
בע"ה בשבוע שעבר הזמנתי אתכם לספר לי מה עוד הייתם רוצים לדעת בעסק שלכם, כדי שאוכל לתת לכם את הידע הזה בדרכים נוספות. שרשרת השאלות
בע"ה כמו שאתם יודעים, העבודה שלי היא לעזור לבעלי עסקים לצמוח. אם לדייק יותר: לעזור לבעלי עסקים לצמוח לפי הערכים שלכם, שלנו, כך שהידע השיווקי
בע"ה לפני כמה זמן פניתי למלווה העסקי שלי, ואמרתי לו שיש לי בעיה לתכנן. מה הבעיה? הבעיה היא שאני עובד לפי תכנון שבועי, וזה הרבה
לפני שלשה שבועות, תוך כדי שאני צועד ברחובות תל אביב בדרך ליום השתלמות, קיבלתי טלפון מחבר. תשמע, הוא אומר, יש לי משהו שתפור בול עליך.
החלק השלישי בסדרה – שלש הבעיות שמפריעות לך לשווק והפעם – בסרטון וידאו נחמד שימחיש את המפגש בין רעיון למציאות.
אם עוד לא קראתם את המדריך המעולה "כל לקוח מביא לקוח",
או אם קראתם מזמן ואתם רוצים להיזכר – מוזמנים לקבל אותו.
במדריך תלמדו כיצד להביא את הלקוחות הטובים ביותר,
בדרך הקלה ביותר, באמצעות פעולות פשוטות לביצוע.
מלאI את הפרטים
ותקבלו גישה מיידית למדריך!