ובחרת בחיים – על ניהול זמן ומשימות
בע"ה השבוע העברתי שתי סדנאות בניהול זמן, בשני מקומות שונים ולשני קהלי יעד שונים. הייתה שאלה שחזרה על עצמה בשני המקומות: "מה עושים עם כל
בע"ה השבוע העברתי שתי סדנאות בניהול זמן, בשני מקומות שונים ולשני קהלי יעד שונים. הייתה שאלה שחזרה על עצמה בשני המקומות: "מה עושים עם כל
בע"ה אתמול פנה אלי לקוח בשאלה מוכרת מאוד. הוא רגע לפני סגירת פרויקט. כל הסימנים חיוביים, הלקוח מרוצה. ואז ברגע האחרון – "אפשר הנחה?" ועוד
בע"ה יותר מדי פעמים אני נפגש עם עצמאים או בעלי עסק שעובדים קשה, ותיקים, מנסים להתקדם, ובפועל לא מצליחים לפרוץ תקרת זכוכית. אפילו של 10,000 ₪
בע"ה לפני כמה חודשים פגשתי בעלים של בית תוכנה. יהודי מוכשר. רזומה מרשים, פרויקטים נהדרים, והמלצות מצוינות. הוא הגיע כדי לפתור אתגר שיווקי – למה
בע"ה שתי שותפות שאלו אותי השבוע – "האם כדאי להשקיע במשרד משותף?" הן רוצות לעבוד יותר ביחד, אבל המשרד דורש שיפוץ וציוד נוסף. זו שאלה
בע"ה בתקופה האחרונה התמודדנו עם סוגיה מורכבת אצל אחד הלקוחות שלי. סוגיה שהביאה אותו ממש לתסכול. הוא מומחה בתחומו, מוכר ציוד מתקדם למפעלי ייצור. הלקוחות
יש שני סוגים של עסקים: עסק מבוסס מומחיות או עסק מבוסס מערכת. עסק מבוסס מומחיות נשען עליך. אתה הפרצוף, אתה נותן השירות, אתה העסק. היתרונות? שליטה
בע"ה רשימת תפוצה היא אחד הכלים הכי עוצמתיים שיש לך כבעל עסק. היא מאפשרת לך 🔹 לשמור על קשר עם הלקוחות שלך 🔹 לשווק בלי
אתמול דיבר איתי מישהו עם רעיון ענק. חלום גדול. משהו שיכול להצליח בענק. אבל זה ייקח שנים של עבודה, ניסיונות וכישלונות. ובינתיים? מהיכן ירק זה
אתמול סיפר לי לקוח משהו משמח. בזכות שינוי קטן בניהול הזמן שלו – הוא הצליח להכניס עוד לקוח גדול לעסק, וגם לוותר על הוצאת פרויקט
אם עוד לא קראתם את המדריך המעולה "כל לקוח מביא לקוח",
או אם קראתם מזמן ואתם רוצים להיזכר – מוזמנים לקבל אותו.
במדריך תלמדו כיצד להביא את הלקוחות הטובים ביותר,
בדרך הקלה ביותר, באמצעות פעולות פשוטות לביצוע.
מלאI את הפרטים
ותקבלו גישה מיידית למדריך!