הגבול שיפרוץ לך את התקרה
בע"ה יש טעות שאני רואה אצל הרבה בעלי עסקים: הם לא מוכנים להגדיר יעד ברור לשנה הקרובה. והמעניין הוא – שזה קורה משתי סיבות הפוכות
בע"ה יש טעות שאני רואה אצל הרבה בעלי עסקים: הם לא מוכנים להגדיר יעד ברור לשנה הקרובה. והמעניין הוא – שזה קורה משתי סיבות הפוכות
בע"ה "אני יודע שאני צריך משפך שיווקי," אמר לי אתמול דוד, בעל עסק מצליח בתחומו. "קראתי על זה המון, שמעתי הרצאות…" "אבל אין לי מושג
בע"ה שמעתם על הזכייה הגדולה בלוטו אתמול? מישהו זכה ב-40 מיליון ש"ח. והאמת? זה יכול היה להיות 80 מיליון, אם רק היה ממלא דאבל… אבל
בע"ה אתמול ישבתי עם בעל עסק שהתלונן על אחוזי סגירה נמוכים. "יש לי הרבה פניות", הוא אמר, "אבל משהו תוקע אותי". שאלתי אותו שאלה פשוטה:
בע"ה היום אני רוצה לדבר על משהו שלא מדברים עליו מספיק. אתם יודעים, רוב היועצים העסקיים מעדיפים להתמקד בעסקי שירותים. למה? כי זה פשוט יותר:
בע"ה האם נכון למכור בזול או ביוקר? זו התלבטות שמלווה כל בעל עסק. מצד אחד – יש רצון להרוויח כמה שיותר. וגם לתת שירות מעולה
בע"ה האם באמת כל אחד יכול לייצר בידול? בעולם כל כך מוצף, עם כל כך הרבה אפשרויות בחירה, האם באמת אפשר להיות שונה ומיוחד? התשובה
בע"ה אתמול ישבתי עם בעל עסק עם מצוקה קצת שונה מהרגיל. "העסק עובד טוב", הוא אמר. "השוטף זורם, אני לא בלחץ…" ואז הוא שתק לרגע.
בע"ה לפעמים, הדבר שנראה הכי הגיוני – הוא בדיוק הדבר הלא נכון. הנה סיפור שקרה השבוע: בעל עסק ישב מולי, מתוסכל מעובד שלו. "אני משלם
בע"ה אתמול סיפרתי לכם על יהושע. על זה שהוא מרוויח 10 ורוצה להגיע ל-30. בתגובה, קיבלתי שאלה שנגעה לי ללב: "אם אני מוכר [משהו מסוים],
אם עוד לא קראתם את המדריך המעולה "כל לקוח מביא לקוח",
או אם קראתם מזמן ואתם רוצים להיזכר – מוזמנים לקבל אותו.
במדריך תלמדו כיצד להביא את הלקוחות הטובים ביותר,
בדרך הקלה ביותר, באמצעות פעולות פשוטות לביצוע.
מלאI את הפרטים
ותקבלו גישה מיידית למדריך!