בע"ה תוכן איכותי הוא אחת הצורות הטובות ביותר לתפוס את שימת לב הלקוח ולהיות אוטוריטה בתחומך. נכון? רק מה, אין לך מושג איך לייצר תוכן כזה, נכון? בטח לא בכמויות. חדשות טובות: אתה לא לבד. רוב בעלי העסקים נאבקים עם זה. הבעיה? רובנו מתמקדים בדברים הלא נכונים. אנחנו חושבים על טכניקות כתיבה, על אורך התוכן, על מילות מפתח… אבל מה עם הדבר החשוב באמת? יש לי שאלה אחת פשוטה שתשנה את כל הגישה שלך לתוכן שיווקי: "מה החידוש שלך היום?" כן, זה הכל. שאלה אחת. למה זה עובד? 1. זה חוסך לך זמן – במקום להתפזר, אתה מתמקד במה שחשוב באמת. 2. זה מבדל אותך – בשוק רווי, אתה מספק ערך אמיתי. 3. זה בונה אמון – אתה הופך למקור של מידע חדש ורלוונטי. איך מיישמים את זה? בכל פעם שאתה יושב לכתוב, שאל את עצמך: – מה הלקוח שלי ילמד פה שהוא לא ידע קודם? – איך אני יכול להסביר את זה בצורה הכי פשוטה? – מה אני יכול להוריד בלי לפגוע במסר? זכור: "כל יתר כנטול דמי". כל מה שלא קשור לחידוש שלך? פשוט מיותר. התוצאה? תוכן קצר יותר, חד יותר, ואפקטיבי הרבה יותר. נשמע פשוט מדי? אולי. אבל זה עובד. נסו בבית! |
|