שבעת כללי הזהב לגביה קלה ונעימה

יש לכם בעיות של גביה מלקוחות? 

סיכוי טוב שאתם לא עובדים לפי אחד הכללים הבאים, או יותר.

אז קבלו שבעה כללי זהב שיהפכו את הגביה מלקוחות לקלה הרבה יותר: 

  1. תגדירו את הכללים מראש, רצוי בכתב. זה מקל מאד את הדיון אחר כך. אל תתפתו להגיד "נסגור כבר בסוף, יהיה בסדר…" לא תמיד יהיה בסדר. 
  2. תבקשו את הכסף בזמן. אל תחכו – זה לא יעשה את זה קל יותר. להיפך. כשמבקשים בזמן יותר קל ללקוח לשלם, הוא ציפה לזה. אם תחכו – הוא כבר עבר הלאה. 
  3. הכירו את הכללים. למשל, כשאתם עובדים עם משרד ממשלתי או עיריה – יש להם כללי דיווח וכללי תשלום. אם תדעו אותם מראש ותדאגו לעמוד בהם תחסכו הרבה עגמת נפש. 
  4. תדאגו שללקוח שלכם יהיה קל לשלם לכם. השתמשו בכל אמצעי התשלום שיקלו עליו – אשראי, צ'ק, העברה, ביט. 
  5. כשאפשר, קחו אמצעי תשלום מראש. גם זה יחסוך  הרבה מאד תקלות. 
  6. מוטב מאוחר מאשר עוד יותר מאוחר. כשצריך, קחו צ'ק דחוי – אבל מראש! שיהיה אצלכם ביד. 
  7. והכי חשוב: לא רוצים לריב? תהיו עקביים. בקשו שוב ושוב, בנעימות אבל בעקביות.

אם תפעלו לפי הכללים האלו בעיות הגביה שלכם יצטמצמו פלאים. 

באחריות!! 

וכרגיל – שיהיה המון בהצלחה, 

השיווק הטוב ביותר הוא מפה לאוזן!

 אם עוד לא קראתם את המדריך המעולה "כל לקוח מביא לקוח",
או אם קראתם מזמן ואתם רוצים להיזכר – מוזמנים לקבל אותו.
במדריך תלמדו כיצד להביא את הלקוחות הטובים ביותר,
בדרך הקלה ביותר, באמצעות פעולות פשוטות לביצוע.

מלאI את הפרטים

ותקבלו גישה מיידית למדריך!

דילוג לתוכן