ככה פתאום, בלי התרעה!

בע"ה

לפני שבוע הפצתי את המדריך השלם להפניות לציבור בפעם הראשונה.

יש במדריך הזה הרבה חומר טוב, דבר אחד אין בו – מילות  סיום.

וכך כתבה לי אחת הקוראות:

"סיימתי עכשיו סוף סוף לקרוא את המדריך שלך.

הוא באמת טוב וכתוב ממש יפה.

אבל הוא פתאום נגמר, בלי שום התרעה

או קישור או משהו!

תחשוב על זה,

אין לי רעיון – אבל נראה לי שאפשר למנף את זה בצורה הרבה יותר טובה".

האמת היא שיותר כיף לסיים אותו כעת, אחרי שכבר קראו בו מאות אנשים,

ואחרי שקיבלתי עליו הרבה מאד תגובות משמחות.

אז קודם כל – תודה רבה לכם, לכל מי שקרא ונהנה,

לכל מי שהגיב, לכל מי שהעיר, ולכל מי ששאל מה הלאה.

זה לא מובן מאליו מבחינתי שהמדריך הזה מתקבל בשמחה,

וטוב לי לשמוע מכם שבאמת הוא עוזר לכם.

ואחרי התודות, לכל מי ששאל את עצמו איך אפשר למנף את המדריך הזה

לעשייה נוספת בעסק,

אז מעבר ליישום של עצות מהמדריך, יש לי שני דברים לומר:

הראשון – מה שאפשר ללמוד מהמדריך הזה, מעבר לתוכן, זה שיש בעולם מסביבנו הרבה ידע רלוונטי,

ידע שיכול לתרום לנו בעסק שלנו, ולעזור לנו לעבוד נכון יותר, טוב יותר, ומדוייק יותר.

זה לא "ידע אוניברסיטאי", שפעמים רבות קשה להפוך אותו לידע מעשי. זה משהו שאפשר לקחת וליישם, משהו רלוונטי לחלוטין.

אז כדאי "לפתוח ראדאר", להיות פתוחים לאפשרות ללמוד ולהתפתח, גם בתחום העסקי. אמנם צריך לברור את הידע האיכותי מתוך כל הידע שמסתובב בשוק, אבל יש טעם לעשות זאת, ויש מה לשמוע.

והשני – שאם אתה שואל את עצמך איך אני יכול להתקדם, ואיך אני יכול לקבל יותר מהעסק שלי – את/ה מוזמן ליצור קשר בשמחה!

אפשר דרך האתר בעמוד צור קשר,

במייל – [email protected]

או בטלפון – 052-8903995.

להתראות,

יהושע

וכמובן – הבטחתי עוד טקטיקה, אז הנה:

טקטיקה מספר 30: להבטיח מתנה בקניה הבאה

את המייל הבא קיבלתי מחבר לפני כמה ימים, והוא בהחלט התחבר לקונספט של חוויית לקוח,

קיראו בעצמכם:

אנחנו מזמינים מדי פעם פיצה באחת הרשתות הגדולות.
השבוע, יומיים אחרי שהזמנו,
קיבלתי טלפון מאחד העובדים ששאל אם ההזמנה הגיעה,
והפיצה היתה בסדר והכל לשביעות רצוני.
אחרי שעניתי בחיוב הוא שאל אותי איזה מתנה אני רוצה לקבל בהזמנה
הבאה : קינוח, איזה מאפה ועוד משהו, לא זוכר מה.
 
כשסגרתי את הטלפון הייתי בתחושה טובה שגם שאלו את דעתי וגם ידעתי
שמחכה לי מתנה בהזמנה הבאה.
בהחלט מעודד להזמין אצלם שוב.

 

אז יש כאן גם דרך לעודד לקוח לחזור פעם שניה בעצמו,

אבל גם דרך לתת לו תחושה של שותפות, וחוויית לקוח אחרת לגמרי. כדאי לשים לב שמה שהיה כל כך משמעותי כאן היא החזרה אל הלקוח אחרי סיום מעמד הרכישה ובהפתעה. זה הרבה יותר חזק מסתם לתת שובר מתנה לפעם הבאה בזמן הקניה, שזה דבר שנתפס כקידום מכירות  בלבד. יחד עם מתן האפשרות לבחור מה שבא לך, גם אם זה לא יקר וממגוון מצומצם, נוצרת חוויה מיוחדת.

וכמו שכתבתי במדריך (וגם כל אחד בעצם יודע) – זו אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום להפניות.

המייל הזה הוא הוכחה – הנה, המחווה הזו גרמה לו לשלוח מייל לתפוצת חברים ולשתף.

איזה רשת? נו, טוב. מגיע להם. פיצה דומינו'ס.

נ.ב.

כפי שסיפרתי בתוך המדריך, המדריך הזה הוא פרי של שיתוף פעולה ביני לבין אחד המלווים העסקיים הבכירים היום בארץ, מוטי סחראי.

אני יכול כבר לומר שאני עובד בימים האלו על המשך של שיתוף הפעולה הזה, כך שגם אתם תוכלו ליהנות ממנו. כל הפרטים בע"ה בימים הקרובים.

דילוג לתוכן