במסר הקודם סיפרנו לכם על היתרונות שיש
בפנייה שוב ושוב לקהל הקיים, גם בלי להגדיל קהל.
היום אנחנו רוצים להעמיק בנושא ולהסביר
שהרעיון הזה מבוסס על אחד העקרונות החשובים ביותר בעסק:
יש רק שלושה מקורות שמהם אפשר להגדיל הכנסות בעסק.
שלשת המקורות הם:
- להביא קהל חדש – באמצעות קמפיין פרסומי או בכל דרך אחרת, להביא לקוחות שלא הכירו אתכם עד היום.
- לגרום לקהל הנוכחי לקנות יותר פעמים – למשל, כרטיס מועדון עם הנחה על הקניה הבאה, מבצע מוגבל בזמן, לקחת מי שקונה לשבת ולהציע לו קניה גם באמצע השבוע ועוד.
- להגדיל את ממוצע הקנייה – למשל, הוספת מוצרים משלימים כמו אביזרי אופנה לבגדים, צ'ק ליסט בחנות חומרי בנין לוודא שהלקוח לא שכח משהו, משחק טיפולי אצל יועץ רגשי ועוד.
בדרך כלל, הנטיה שלנו היא לחפש את הקהל החדש,
אבל הרבה יותר קל לקבל יותר כסף מהקהל הותיק.
גם כי הוא כבר נמצא אצלנו ואנחנו מכירים אותו,
וגם כי הוא כבר קונה אצלנו ורוצה להיות איתנו בקשר.
לפעמים זה כל כך קל, שזה ממש "להרים את הכסף מהרצפה".
אז תזכרו – לפעמים כשאתם מחפשים איך להגדיל מכירות
המטבע דווקא כן נמצא מתחת לפנס.
תתחילו שם.