יש לך פגישה חשובה? זה בשבילך!

אתמול קיבלתי טלפון מלקוח – 

יש לו פגישה חשובה מאד עם לקוח פוטנציאלי,

שהוא במקרה חלק מאחת החברות הגדולות במשק,

והוא שואל איך לגרום לפגישה להיות הכי טובה שאפשר.

נתתי לו את הנוסחה שלי לפגישות טובות, 

ואז חשבתי שבטח זה יעניין גם אתכם. 

אז איך להתכוונן לפגישה חשובה, ולהפיק ממנה את המירב? 

ההכנה מתחלקת לשני חלקים. החלק הפנימי והחלק הפרקטי. 

בחלק הפנימי חשוב להזכר במאמר חז"ל מפורסם,

שמאז שה' ברא את העולם הוא יושב ומזווג זיווגים.

והבעש"ט לימד שלא רק שידוך של נישואין הוא שידוך שמיימי,

אלא כל מפגש בין שני אנשים, ושני יהודים על אחת כמה וכמה,

הוא גם זיווג משמיים. 

ואם כך, גם הפגישה שאתה מתכונן אליה – 

גם אותה רבש"ע תכנן. 

וכשאתה זוכר זאת, כל הפגישה לובשת גוון אחר. 

כי "שכינה ביניהם" זה גם בין שני אנשים שנפגשים. 

[וגם במדרש המקורי, אגב, המדרש מונה כמה זיווגים ואחד מהם – "ממונו של פלוני לפלוני"]. 

אחרי שנכנסנו להקשר הנכון, אז יש לנו גם את ההכנה הפרקטית, ושם יש את

ארבע השאלות שכדאי לשאול לפני פגישה

  1. מה המטרה שלך מהפגישה? מה אתה רוצה שיקרה בפגישה, עם איזה תוצאה אתה רוצה לצאת ממנה]
  2. מה הצד השני רוצה /מצפה לקבל מהפגישה? מה עוד אתה יכול לתת לו, מעבר למה שהוא מצפה?
  3. איך אתה רוצה שהפגישה תתנהל? נקודות חשובות: שבירת קרח, הקשבה, הובלה, מסרים חשובים, סיום וקביעת המשך]
  4. מה יעזור לך להיות ממוקד ונוכח בפגישה?

אם תקדיש כמה דקות לפני כל פגישה לשאול את עצמך את ארבע השאלות הללו, הפגישות שלך בוודאות תהיינה יותר ממוקדות ויעילות, תיקחנה פחות זמן ותקבל מהן תוצאות הרבה יותר טובות. 

ומפגישה אחת – לשנה שלמה של מיקוד! 

את אותה הגישה בדיוק שאתה יכול ליישם לקראת פגישה, אתה יכול ליישם גם למשך שנה שלמה!

איך?

על ידי בניית תכנית עבודה שנתית, שתגרום לך להיות ממוקד כל השנה במה שאתה באמת רוצה להשיג, ובמה שאתה צריך כדי להשיג את זה.

ואם זה נשמע לך מורכב – אתה מוזמן להוריד את התבנית לתכנית העבודה השנתית שהכנו לך, ותראה איך אתה עושה את זה בדיוק, 

שלב אחרי שלב. 

את התכנית אפשר להוריד כאן בקישור

לאחר הרשמה תקבל מייל עם התכנית [במידה ולא ראית מייל – בדוק בקידומי מכירות, ותעביר את המייל לתיבה הראשית]. 

ועוד משהו – אל תהיה קמצן! התכנית נראית לך טובה? העבר את המייל הזה לחברים שיכולים להנות גם הם. 

השיווק הטוב ביותר הוא מפה לאוזן!

 אם עוד לא קראתם את המדריך המעולה "כל לקוח מביא לקוח",
או אם קראתם מזמן ואתם רוצים להיזכר – מוזמנים לקבל אותו.
במדריך תלמדו כיצד להביא את הלקוחות הטובים ביותר,
בדרך הקלה ביותר, באמצעות פעולות פשוטות לביצוע.

מלאI את הפרטים

ותקבלו גישה מיידית למדריך!